No image
تاریخ نشر :
» اصول برنامه ریزی آموزشی و درسی

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 288

پدید آورندگان

نویسنده محمدعلی فرجاد
ویراستار علی خاقانی

نشر و چاپ

ناشر الهام
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • واژه برنامه ریزی112
  • تعریف برنامه ریزی آموزشی1220
  • برنامه ریزی نیروی انسانی2124
  • اصول برنامه ریزی آموزش و پرورش2543
  • تاریخچه برنامه ریزی آموزش و پرورش4454
  • برنامه ریزی آموزشی یک سیستمی5562
  • آموزش و پرورش و اقتصاد6266
  • برنامه ریزی اقتصادی آموزش و پرورش6779
  • برنامه فرهنگی8092
  • مبانی جامعه شناختی و آموزش و پرورش93101
  • تاریخچه تعلیم و تربیت اسلامی102115
  • دانشمندان ایرانی و تعلیم و تربیت105115
  • هدف های آموزش و پرورش119132
  • طبقه بندی هدف های آموزش و پرورش132149
  • اصول و ارکان برنامه ریزی درسی153187
  • ایده آلیسم و رئالیسم در برنامه ریزی158160
  • پراگماتیسم و برنامه ریزی آموزشی160168
  • همگرا در برنامه ریزی درسی168176
  • نظام آموزشی متمرکز و غیر متمرکز177183
  • اصول محتوای برنامه و مواد درسی183187
  • تئوری های یادگیری در برنامه ریزی188243
  • مکاتب روان شناسی در برنامه ریزی188243
  • نظریه شور ندایک ، یادگیری191193
  • نظریه آزوبل و یادگیری193196
  • یادگیری اکتشافی196199
  • آمار در نظام آموزش و پرورش203227
  • جنبه های کیفی برنامه ریزی آموزش216218
  • جنبه های اقتصادی آموزش و پرورش218224
  • نظام برنامه ریزی آموزش در فرانسه224232
  • نظام برنامه ریزی آموزش و پرورش درانگلیس233235
  • نظام برنامه ریزیآموزش وپرورش درآمریکاوژا235239
  • نظام برنامه ریزیآموزش و پرورش درهندوروسی239242
  • نظام برنامه ریزیآموش و پرورش در ایران243247
  • ارزشیابی برنامه های آموزشی و درسی248275
  • الگوی تایلو در برنامه آموزشی و درسی253258
  • الگوی استیک در برنامه ریزی آموزشی258261
  • گزارش های ارزشیابی در برنامه ریزی261274
  • واژه نامه انگلیسیی برنامه ریز آموزشی275284
Powered by TayaCMS