No image
تاریخ نشر :
» روان شناسی شناختی برای معلمان

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
شابک 7 - 0903 - 01 - 964
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 534

پدید آورندگان

نویسنده جان گلاور,رویس رانینگ,راجر برونینگ
مترجم علینقی خرازی
ویراستار منیره توکلی

نشر و چاپ

ناشر مرکز نشر علوم دانشگاهی
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • روان شناسی شناختی و آموزش و پرورش517
  • ضرورت انواع و کسب دانش در آموزش و پرورش1827
  • پردازش اطلاعات ، ادراک و توجه ، حافظه و ساختار الگوهای آن18127
  • نقش دانش در ادراک5364
  • حافظه (رویدادی ، کوتاه مدت ، بلند مدت ، تصویری )7894
  • تفکر درباره حافظه ، آگاهی ، تشخیص و فرایندهای رمزگذاری128167
  • فرایندهای بازیافت حافظه و تقویت آن168189
  • اهمیت بازنمایی و حل مسئله و انواع آن در روان شناسی190233
  • حل مسئله و آموزش و استفاده از تمثیل214223
  • کاربرد زبان ، خواندن ، نوشتن ، صرف ، نحو و گسترش واژگان در کلاس درس234275
  • مهارتهای شناختی در مدرسه234464
  • یادگیری خواندن و روشهای آموزش خواندن279300
  • خواندن برای یادگیری و الگوهای درک خواندن301343
  • الگوی شناختی برای نگارش و حافظه و برنامه ریزی344354
  • تفاوتهای فردی در نگارش و بهبود نگارش دانش آموزان355375
  • رهیافتهای شناختی درباره ریاضیات و دانش حساب376414
  • مهارت حل مسئله در درس علوم و راهبردهای یادگیری415448
  • مهارت حل مسئله و تخصص در علوم اجتماعی449464
Powered by TayaCMS