No image
تاریخ نشر :
» کاربرد روان شناسی در آموزش ج 1

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
شابک 3 - 0337 - 01 - 964
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 411

نشر و چاپ

ناشر مرکز نشر علوم دانشگاهی
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • تعلیم و تربیت در آمریکا دیدگاه تعلیم و تربیت آزاد949
  • ماهیت و اهمیت اننقال ، یادگیری و تعلیم و تربیت5086
  • اصول و نظریه های رشد در روان شناسی87136
  • نظریه اریکسون و پیاژه درباره رشد و نظریه برونر درباره آموزش106131
  • خصوصیات بدنی ، اجتماعی ، عاطفی و ذهنی کودکان 3 تا 6 ساله140155
  • روندهای رشد و پیامدهای آن از نظر اریکسون ، پیاژه و برونر140196
  • خصوصیات بدنی ، اجتماعی ، عاطفی و ذهنی دوره اول ابتدایی155168
  • خصوصیات بدنی ، اجتماعی ، عاطفی و ذهنی کودکان 9 تا 12 ساله168176
  • خصوصیات بدنی ، اجتماعی ، عاطفی و ذهنی نوجوانان 12 تا 15 ساله177184
  • خصوصیات بدنی ، اجتماعی ، عاطفی وذهنی نوجوانان 15 تا 18 ساله184196
  • یادگیری شرطی سازی کلاسیک و محاسن آموزش برنامه ای از نظر اسکینر197219
  • کاربردهای شرطی شدن عامل در آموزش و کلاس درس220242
  • نظریه یادگیری میدان ـ شناختی و روش اکتشافی و آموزش242284
  • آموزش واحد درسی به وسیله روش اکتشافی248284
  • آموزش انواع گوناگون یاد گرفتن285285
  • شرایط یادگیری گانیه و آموزش تداعیهای کلامی286302
  • طبقه بندی هدفهای تربیتی قلمرو شناختی302319
  • آموزش حل مسئله و روش تحقیق و توسعه تفکر خلاق319344
  • ماهیت و علل فراموشی و آمادگی یادگیری345373
  • آموزش مهارتها و گرایشها در مدرسه374397
  • طبقه بندی هدفهای تربیتی در قلمرو عاطفی397411
Powered by TayaCMS