مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
تربیتی
چکیده مقالات برگزیده فصلنامه تعلیم و تربیت با تأکید بر پیشنهادهای عملی
تاریخ نشر :
4 تیر 1396, 17:24
» چکیده مقالات برگزیده فصلنامه تعلیم و تربیت با تأکید بر پیشنهادهای عملی
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
وزیری
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
399
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
پژوهش مشارکتی معلمان ر کلاس درس و تجربه ژاپن در پرورش حرفه ای معلمان در مدرسه
1
6
هفت انتقاد به تعلیم و تربیت جدید از تطبیق آموزش و پرورش ایران با دیدگاه ژاک هارتین
7
14
نظام تربیت معلم در ژاپن و مقایسه آن با نظام تربیت معلم در ایران
15
19
مسائل و موضوع های مورد بررسی و اصول حاکم بر مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش
20
23
رابطه ارزشیابی و هدفهای آموزشی
24
27
تدوین و هنجاریابی آزمون های پیشرفت تحصیلی زبان فارسی برای دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی
28
29
مدارس غیر انتفاعی کمکی به توسعه آموزش و پرورش
30
31
بازنگری تجربه برنامه ریزی توسعه آموزش و پرورش در ایران
32
36
ارتباط آموزش و توسعه اقتصادی ضرورت بررسی روشها و راهکارهای نوین اتصال نظام آموزشی به بازار کار
37
41
نقش اساسی آموزش در بازسازی و نوسازی ایران
42
45
آشنایی با اقتصاد آموزش و پرورش
46
49
ارائه یک الگوی راهنما برای کاربرد دیدگاههای برنامه درسی (با تأکید بر دورۀ متوسطه)
50
52
چرا باید برنامه های درسی را به سوی مسأله محوری سوق دهیم؟
53
58
اصلاح برنامه های درسی، پرورش مهارت های فکری
59
62
تأملی در ماهیت نظام متمرکز برنامه ریزی درسی
63
65
دیدگاههای برنامه درسی و مدل های ندریس در جستجوی یک رابطه منطقی
66
70
نظریه های هوش چندگانه و برنامه درسی
71
75
نقش محوری هدف در برنامه ریزی درسی
76
79
بررسی نظرات اولیای دانش آموزان و معلمان دورۀ ابتدایی دوباره کتابهایی درسی این دوره
80
83
سیر تحول و شکل گیری برنامه درسی آموزش متوسطه در ایران
84
86
بررسی رابطه بین افسردگی و التزام عملی به اعتقادات اسلامی در میان دانش آموزان دورۀ متوسطه شهر تهران
87
89
درک کودکان دبستانی از مفاهیم دینی
90
93
بررسی عوامل مؤثر در ترغیب دانش آموزان به نماز
94
97
بررسی رشد قضاوتهای اخلاقی دانش آموزان و رابطه آن با جو سازمانی مدرسه و نحوه تعادل معلم و دانش آموزان
98
101
بررسی تحول ظرفیت عملیاتی و رابطه آن با تحول قضاوت اخلاقی
102
104
کاستیهای پژوهش های آموزش در کشورهای جهان سوم
105
107
جایگاه مدارس تجربی در نظام تعلیم و تربیت
108
111
نقش اطلاع رسانی در پژوهش های آموزشی
112
115
اقدام پژوهی و کاربرد آن در تعلیم و تربیت
116
119
معنی و مفهوم تحقیق علمی و حدود و شرایط آن
120
123
پژوهش چیست و پژوهشگر کیست؟
124
127
پژوهش در آموزش و پرورش (ضرورت ها، بیم ها و امیدها)
128
133
بررسی وضعیت تحقیقات رومیان اعضای هیأت علمی دانشکده های علوم تربیتی تهران
134
137
نظامی اطلاعاتی برای برنامه ریزی و تحلیل سیاستهای آموزشی
138
141
راهبری دانش پژوهانه در آموزش: گاهی به سوی نوآوری بربهسازی
142
146
موانع پژوهش مدار کردن تصمیم گیری در فرآیند برنامه ریزی درسی
147
150
موانع به کارگیری یافته های پژوهشی در تصمیم گیری های آموزشی
151
154
تحول هویت ملی دانش آموزان در دوره های تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهر
155
158
آموزش چند فرهنگی به مثابه رویکردی در آموزش
159
163
بررسی تضاد ارزش های اجتماعی خنه و مدرسه و تأثیر آن بر هم نوایی دانش آموزان
164
167
عوامل اجتماعی تعلیم و تربیت
168
173
تفسیر شکستهای تحصیلی از دیدگاه جامعه شناسی
174
176
تأثیر طبقه اجتماعی دانش آموزان بر تصور معلمان از پیشرفت تحصیلی آنها
177
179
زمان آموزشی و تأثیر آن بر بزهکاری نوجوانان
180
185
رابطه جو خانواده، پایگاه اجتماعی و مکان کنترل ب انگیزش پیشرفت در دانش آموزان سال سوم متوسطه سال تحصیلی
186
188
تلویزیون و اراکات کودکان
189
192
نگاهی به شیوه اصلاح و نوع اصلاحات ضروری در افرایند راهنمایی تحصیلی و شغلی
193
195
مشاوره و فرآیند آن در اسلام
196
199
راهنمایی و مشاوره در دوره متوسطه ایران و نقش مشاوران در این دوره
200
204
بهداشت روانی کودکان در مدرسه
205
208
بررسی نقش عوامل شخصیتی و اجتماعی و اقتصادی مؤثر بر اضطراب دانش آموزان شهرضا
209
211
هوش هیجانی
212
214
فشار روانی در کلاسهای طبقه بندی شده
215
218
تحلیلی بر ناسازگاری دانش آموزان در دوره ابتدایی
219
222
پژوهش در مورد بررسی رابطه بین مفاهیم منبع کنترل عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سوم دبیرستان های شهر تهران
223
226
تنبیه و شرایط مناسب آن برای اصلاح رفتار
227
231
معنی و مفهوم تربیت
232
234
امام و تعلیم و تربیت
235
237
تعلیم و تربیت مفاهیم اسلامی و جامعه نوین
238
240
در جستجوی فلسفه و اصولی از آموزش و پرورش اسلامی (قسمت دوم: اصول)
241
242
تمایز و تشابه در دو فرآیند تعلیم و تربیت
243
246
بررسی وضعیت تحصیلی و شغلی فارغ التحصیلان آموزش متوسطه ای کشاورزی در ایران
247
248
ضرورت و اهمیت توجه به مدیریت آموزشی
249
252
بررسی رابطه بین مدیریت مشارکت جویانه و انگیزش گروههای غیر رسمی (در مراک تربیت معلم دخترانه شهر تهران)
253
256
نقش نظارت و راهنمایی آموزشی در بهبود کیفیت آموزش عمومی
257
260
در جستجوی شناخت مسائل آموزش و پرورش
261
263
رهبری مدرسه گاهی در راه اعتلای مدرسه
264
268
مقایسه حفظ سلامت جسمی و روانی در میان مدیران دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان هایی شدند
269
272
اثر بخش اجرای برنامه های کوتاه مدت آموزشی بر دانش و عملکرد مدیران آموزشی
273
274
بررسی مقایسه های رابطه بین سبک های رهبری مدیران با بهداشت روانی دبیران
275
277
حلقه تفاهم یا زنگ دایره، نوآوری دیگری در آموزش و پرورش
278
283
ارائه چارچوب نظری برای تشخیص جو مدرسه
284
287
رابطه سبک رهبری و جو زمانی با بهره وری خدمات مدیران آموزشگاه ها به منظور ارائه الگوی مدیریت مناسب آموزشی تصمیم گیری در فرآیند برنامه ریزی درسی
288
290
مفهوم کیفیت و نظام های بهبود آن در آموزش و پرورش
291
295
چگونگی طراحی و تبیین ساختار سازمانی پویا و خلاق در آموزش و پرورش
296
300
منابع قوانین و مقررات آموزشی و واژه های مهم حقوقی و ضرورت آگاهی مدیران آموزشی از بین منابع و واژه ها
301
305
اصول و قواعد اداره کلاس
306
308
پژوهشی در خود راهبری و خود ارزشیابی دانشجو
309
312
راههای ارتقای منزلت اجتماعی معلمان
313
315
پژوهش حین عمل رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمان
316
319
محرک های فشارزا در کار معلمی و استراتژهای مقابله با آنها
320
324
بررسی مهارتهای شغل معلمان در دوره ابتدایی
325
326
تأثیر انتظار معلم بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
327
329
نگاهی به شیوه اصلاح و نوع اصلاحات ضروری در تربیت معلم
330
336
تعلیم و تربیت فرزندان خود را به چه کسانی بسپاریم؟
337
339
بررسی اعتبار نمره گذاری معلمان در ارزشیابی تحصیلی
340
343
بررسی مرگ و میر ناشی از بیمارستانهای قلبی و عروقی تجزیر و تحلیل نقش ورزش در پیشگیری از آنها
344
346
علل و عوامل داخلی و خارجی افت تحصیلی و چگونگی کاهش آن
347
353
عوامل مؤثر در بی توجهی دانش آموزان به مطالب درسی
354
358
بررسی تأثیر تلویزیون بر مهارتهای تحصیلی کودکان و نوجوانان
359
362
تأثیر روشهای تدریس در افزایش تواناییهای شناختی، عاطفی و رفتاری دانش آموزان
363
365
جمع بندی تحقیقات انجام شده پیرامون یادگیری مشارکتی
366
380
سیمای پژوهش در خوص تکلیف شب در جهان امروز
371
374
نظریه سازندگی یادگیری و کاربردهای آموزشی آن
375
378
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر انشانویسی در دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
379
381
تأثیر جمعیت و محیط انسانی - فیزیکی کلاس درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
382
384
اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر سرعت خواندن، یاد دادی و درک در متون مختلف
385
386
تدریس و یادگیری ا دیدگاه شناخت گرایی
387
390
کاوشی در ماهیت تدریس و رابطه آن یادگیری
391
394
عوامل مؤثر در بهبود کیفیت تدریس
395
399
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- چکیده مقالات برگزیده فصلنامه تعلیم و تربیت با تأکید بر پیشنهادهای عملی
چکیده مقالات برگزیده فصلنامه تعلیم و تربیت با تأکید بر پیشنهادهای عملی
Powered by
TayaCMS