No image
تاریخ نشر :
» تغییر و نوآوری در مدرسه

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
شابک 964-451-142-5
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 328
زبان اصلی اثر فارسی
زبان فعلی اثر فارسی

پدید آورندگان

نویسنده محمد پوریان,زهرا بازرگان

نشر و چاپ

سال انتشار 1386
نوبت چاپ 1
ناشر ان‍ج‍م‍ن‌ اول‍ی‍ا و م‍رب‍ی‍ان‌ ج‍م‍ه‍وری‌ اس‍لام‍ی‌ ای‍ران‌، واح‍د ان‍ت‍ش‍ارات‌
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • نوآوری در آموزش و پرورش1515
  • پرورش اخلاقی دانش آموزان1730
  • نقش مدرسه در مقابله با مسائل رفتاری و تقویت شخصیت اخلاقی دانش آموزان1926
  • نقش مدیر، معلمان و کارکنان مدرسه در رشد اخلاقی دانش آموزان2729
  • مفهوم زنگ دایره در کلاس درس3233
  • اجرای روش زنگ دایره در کلاس درس3246
  • چگونگی اجرای زنگ دایره در کلاس درس3334
  • فعالیت های رایج در زنگ دایره در کلاس درس3639
  • بحث آزاد و حل مسئله در کلاس درس3940
  • کاربرد زنگ دایره در ایران4345
  • طرح میانجیگری یا مدیریت حل تعارض در مدرسه4765
  • تعریف میانجیگری4950
  • تاریخچۀ میانجیگری و انواع آن5053
  • میانجیگری در مدرسه5463
  • امکان به کارگیری میانجیگری در ایران6366
  • مدیریت زنگ تفریح در مدارس6784
  • پژوهش هایی در زمینۀ زنگ تفریح در مدارس6869
  • نوع بازی های دانش آموزان در زنگ تفریح6970
  • تغییرات انجام شده در سال های اخیر در زمینۀ زنگ تفریح7072
  • نوآوری هایی در زمینۀ بهبود زنگ تفریح7282
  • نقش آموزش عالی در شکوفایی استعدادهای درخشان73169
  • موزش مدرسه محور در مدارس85100
  • کار ورزی در تربیت معلم8686
  • وضعیت کارورزی در مراکز تربیت معلم ایران8689
  • آموزش مدرسه محور8992
  • نقش مدیر مدرسه در ایجاد تغییر و نوآوری9091
  • برنامه ریزی و تنظیم فعالیت های کارورزی توسط مراکز تربیت معلم و مدرسه9192
  • نقش مربیگری معلمان در هدایت دانشجویان9294
  • کاربرد تربیت معلم مدرسه محور در ایران9699
  • رهبر آموزشی، عامل تغییر و نوآوری در مدرسه101109
  • نقش های مدیران در ایران103104
  • خصوصیات ویژه برای رهبری آموزشی در مدارس104105
  • اهداف رهبر آموزشی در جریان تعلیم و تربیت106106
  • عوامل هموار کنندۀ انتقال نقش مدیر به رهبر آموزشی106108
  • روش های نوین مشارکت اولیا در آموزش و پرورش110125
  • موانع همکاری خانه و مدرسه113114
  • نیازها و انتظارات اولیا از مدارس114116
  • برخی از عوامل موفقیت برنامه های همکاری خانه و مدرسه117120
  • برنامه های تغییر رفتار در ارتباط با اولیا و مربیان120124
  • رویکردهای نوین در مدیریت آموزشی126146
  • پارادایم های غالب در آموزش مدیران127129
  • رویکردهای آموزشی مدیران129135
  • رویکردهای نوین در ساختار برنامه های آموزشی مدیران135139
  • تشکیل گروه های مطالعۀ مسائل مدیریت139139
  • آزمایشگاه تجربیات مدیریت در دانشگاه مونترال140143
  • نقش مدرسه در پرورش استعدادهای درخشان147174
  • روش های برخورد کشورهای مختلف با مسئلۀ تیز هوشان149151
  • عوامل خانوادگی مؤثر بر رشد هوش152154
  • راهبردهایی برای پرورش استعدادهای درخشان154160
  • عمیق و گسترده سازی مطالب درس در مدارس160164
  • آموزش و پرورش دختران تیزهوش164164
  • عوامل شخصیتی و محیطی مؤثر بر رشد شناختی165169
  • افت تحصیلی و بررسی برخی از روش های برخورد با آن175207
  • شیوه های مؤثر برخورد با افت تحصیلی در برخی از کشورهای پیشرفتۀ صنعتی177179
  • برخورد با افت تحصیلی در کشورهای آسیا و اقیانوس آرام179181
  • افت تحصیلی در غرب و شیوه های مبارزه با آن181186
  • شیوه های برخورد با پدیدۀ افت تحصیلی در غرب184186
  • روش های اصلاحی و درمانی آموزش و پرورش در رابطه با افت تحصیلی186191
  • مدارس تکلیف شب191192
  • اهداف و خصوصیات مدارس تکلیف شب192199
  • اثرات برخورد منطقه ای با افت تحصیلی199201
  • پیش نهادهایی برای برخورد با افت تحصیلی در ایران201204
  • آموزش متقابل، روشی مؤثر برای برخورد با اُفت تحصیلی208222
  • آموزش متقابل در بلژیک209210
  • آموزش شاگرد معلمان در مدارس212214
  • آثار آموزش متقابل بر شاگردان خردسال214217
  • آثار آموزش متقابل بر شاگرد معلمان217219
  • امکان اجرای آموزش متقابل در ایران219220
  • پژوهش هایی در زمینۀ برخی از مسائل آموزش و پرورش در ایران223328
  • بررسی وضعیت تکلیف شب در مدارس ابتدایی شهر تهران225251
  • میزان و نوع تکالیف دانش آموزان228232
  • شرایط انجام تکالیف توسط دانش آموزان232233
  • برخورد معلمان با تکالیف دانش آموزان233234
  • آثار منفی تکلیف شب234236
  • نظر کلی دانش آموزان، اولیا و معلمان در مورد تکلیف شب236240
  • اهمیت و ضرورت تکلیف شب240241
  • نارسایی هایی در آموزش اولیه و آموزش ضمن خدمت معلمان242248
  • تکلیف شب و جو یادگیری در مدرسه248250
  • بررسی عوامل آسیب زا در مدارس شهر تهران252328
  • آسیب های وارده به مدارس از نظر دانش آموزان و اولیای مدرسه259260
  • تنوع و فراوانی آسیب های وارده به مدارس259275
  • ارتباط آسیب های وارده به مدارس با مناطق جغرافیایی260260
  • ارتباط آسیب های وارده به مدارس با مقاطع تحصیلی260261
  • عوامل مؤثر بر رفتار آسیب زا از نظر دانش آموزان261264
  • عوامل مؤثر بر رفتار آسیب زا261266
  • عوامل مؤثر بر رفتار آسیب زا از نظر اولیای مدرسه265266
  • وضعیت فنی - معماری فضاهای آموزشی از نظر کارشناسان معماری266270
  • پیش نهادهای دانش آموزان و اولیای مدرسه در مورد پیشگیری و کاهش عوامل آسیب رسان به مدرسه270275
  • بررسی وضعیت خشونت کلامی در مدارس راهنمایی شهر تهران278305
  • پیشینه پژوهش خشونت دانش آموزان279281
  • خشونت بزرگسالان نسبت به کودکان و نوجوانان282285
  • مقابله با خشونت در مدرسه285286
  • بررسی رفتار میان فردی معلمان با دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانۀ تهران306326
  • روابط انسانی در مراکز آموزشی309309
  • رابطۀ اثر بخش معلم و شاگرد309311
  • پژوهش هایی در زمینۀ ارتباط معلم و دانش آموزان311312
  • ارزیابی تعامل بین معلم و دانش آموز312319
Powered by TayaCMS