No image
تاریخ نشر :
» رسانه های جمعی و انتخابات ریاست جمهوری

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر رقعی
شابک 6-84-8606-964
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 214

پدید آورندگان

نویسنده مجتبی شاکر

نشر و چاپ

ناشر مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • تعریف و ویژگی انتخابات و میثاق های بین المللی1922
  • نقش و کارکرد رسانه ها در فرآیند انتخابات2330
  • تاًثیر رسانه ها بر مبارزات انتخاباتی3141
  • انتخابات ریاست جمهوری در ایران ( دورهً اول تا هشتم )4552
  • وظایف و کارکردهای مطبوعات در جامعه5370
  • روش تحقیق و چگونگی بهره گیری از آمار در انتخابات7186
  • بررسی پوشش مطبوعاتی مبارزات انتخاباتی دورهً ششم ریاست جمهوری89109
  • مقایسه نامزدهای ششمین دورهً انتخابات ریاست جمهوری ایران در روزنامه های 1372)110123
  • مقایسه روزنامه ها در سال 1380 درباره ی هشتمین دورهً ریاست جمهوری124143
  • مقایسه های روزنامه ها در سال 1380 دربارهً هشتمین دورهً ریاست جمهوری144161
  • مقایسه ششمین و هشتمین دورهً انتخابات ریاست جمهوری ایران در روزنامه ها162175
  • خلاصه یافته های پژوهش در مطبوعات در انتخابات ششمین و هشتمین دوره ریاست جمهوری176187
  • رسانه ها و انتخابات و بایدها و نبایدهای آن189202
Powered by TayaCMS