No image
تاریخ نشر :
» پرورش مهارتهای مشاهده

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 236
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • ضرورت مشاهده1765
  • رفتارها و استنباطها2729
  • صحت استنباطها، الگوهای رفتار2934
  • ثبت اطلاعات حاصل از مشاهده3440
  • مشاهده به عنوان مکملی برای اطلاعات دیگر4045
  • مشاهده برای اخذ تصمیم در مورد تعیین ویژگیهای کودکان4546
  • تصمیم گیری در مورد رفتارهای ورودی4646
  • تصمیم گیریهای آموزشی در زمینۀ آموزش انفرادی4747
  • تشخیص زود هنگام مشکلات4848
  • تحلیل تکلیف، ارزیابی پیشرفت4953
  • روشهای انجام و ثبت مشاهدات67117
  • اهمیت هدف در مشاهده7071
  • انواع یادداشتها در مشاهده7678
  • آماده سازی یادداشتها در مشاهده7881
  • دشواریهای موجود در ثبت مشاهدات8485
  • جمع آوری اطلاعات در مشاهده8586
  • تعبیر و تفسیر اطلاعات در مشاهده8890
  • خلاصه کردن اطلاعات9091
  • سوگیری مشاهده گر و سایر خطاها در مشاهده99105
  • کنترل خطا در مشاهده105107
  • نمایش رفتار به وسیلۀ خط نشان و نمودار119147
  • نمونه گیری زمانی در مشاهده125126
  • فرمهای یادداشت ویژۀ فراوانی و تداوم رفتار127129
  • تهیۀ نمودارها و نگارهای میله ای130135
  • نمایش تغییرات رفتاری به وسیله نمودار138141
  • سیاهه های بررسی، نگاره های مشارکت و مقیاسهای درجه بندی149189
  • سیاهه های بررسی در مشاهده152159
  • تهیۀ سیاهه های بررسی159166
  • نگاره های مشارکت166171
  • 185172173
  • مقیاسهای درجه بندی172185
  • تهیۀ مقیاسهای درجه بندی173175
  • مقیاسهای دارای گزینه های ثابت و متغیر175178
  • مقیاسهای درجه بندی اعداد و درجه بندی نموداری ساده179182
  • مقیاسهای درجه بندی نموداری توصیفی182183
  • یادداشتهای واقعه نگارانه191191
  • استفاده از یادداشتهای واقعه نگارانه در مورد رفتارهای غیر منتظره195196
  • تهیۀ یادداشتهای واقعه نگارانه197198
  • تفسیر یادداشتهای واقعه نگارانه200206
  • هدفمندی و نظم در یادداشت برداری206208
  • انواع گزارشهای واقعه نگارانه208208
  • مشاهدۀ محیطهای کودک و رفتار بزرگسالان219219
  • ضرورت مشاهدۀ محیطها222222
  • محیطهای آموزشی و اجزای آن223227
  • محیطهای آموزشی و تصمیمهای آموزشی228232
Powered by TayaCMS