No image
تاریخ نشر :
» روانشناسی پرورشی ( روانشناسی یادگیری و آموزشی )

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 692

نشر و چاپ

ناشر آگاه
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • تعریف ، موضوع ، فائده و پژوهش روانشناسی پرورشی1147
  • نظریه ها و هدفهای آموزشی و یادگیری4885
  • تهیه و تدوین هدفهای آموزشی6598
  • طبقه بندی بلوم از هدفهای آموزشی98119
  • طبقه بندی هدفهای آموزشی بر اساس انواع یادگیری120127
  • نظریه رشد ذهنی پیاژه و آموزش128188
  • نظریه های یادگیری و آموزش (شرطی سازی کلاسیک ، کنشگر ، گشتالت )189272
  • نظریه های یادگیری و آموزشی (یادگیری معنی دار ، خبرپردازی ، اجتماعی )273335
  • حافظه و فراموشی287305
  • تعریف انگیزش ، مازتاب ، نیاز و سائق336340
  • استفاده از نظریه انگیزش در آموزش336341
  • طبقه بندی بازلواز نیازها341344
  • روشهای کلی آموزشی (آموزش نمایشی ، اکتشافی ، سخنرانی ، بحث گروهی )345415
  • آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار415478
  • روش آموزش مفاهیم و اصول در آموزش و پرورش479512
  • روش آموزش حل مسئله و آفرینندگی در آموزش و پرورش513556
  • روش آموزش برای یادگیری در حد تسلط557577
  • انواع آموزش برنامه ای و ماشین آموزی578602
  • آموزش به کمک کامپیوتر598603
  • ارزشیابی در آموزش و پرورش604615
Powered by TayaCMS