مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
تربیتی
سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی و روان شناسی : روان سنجی و رویکردهای جدید در سنجش روانی - تربیتی
تاریخ نشر :
4 تیر 1396, 17:24
» سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی و روان شناسی : روان سنجی و رویکردهای جدید در سنجش روانی - تربیتی
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
وزیری
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
456
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
مقدمه کتاب سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی و روان شناسی
11
30
سنجش و اندازه گیری در دوران سنجی سنتی
31
247
اندازه گیری و سنجش
33
52
سطوح مختلف اندازه گیری
39
44
انواع آزمونهای روانی و تربیتی
44
50
آزمونهای تشخیصی
53
67
آزمونهای هنجاری و آزمونهای ملاکی
53
67
آزمونهای پیشرفت
69
105
اصول اساسی در آزمونهای پیشرفت
72
74
تفاوت آزمونهای پیشرفت از نظر هنجاری یا ملاکی بودن
75
77
تهیه آزمونهای پیشرفت
77
79
پرسشنامه ارزشیابی آزمونهای پیشرفت
80
84
طبقه بندی هدفهای آموزشی
84
103
تفاوت اساسی آزمونهای توانایی با آزمونهای پیشرفت
105
107
آزمونهای توانایی و مقیاسهای هوش
105
138
آزمونهای پیشرفت و استعداد
107
108
آزمونهای هوش
116
138
مقیاسهای هوشی استنفورد - بینه
117
125
مقیاسهای هوشی و کسلر
126
138
مفهوم شخصیت در نظریه های مختلف
139
148
آزمونهای شخصیت
139
166
سنجش شخصیت
148
150
آزمونهای شخصیت
150
166
روشهای آماری در اندازه گیری و سنجش
167
198
اجرا، نمره گذاری، و تبدیل نمره های آزمون
199
224
ملاحظات مربوط به ویژگیهای اصلی آزمونها
225
247
روایی و انواع آن
226
234
پایانی و انواع آن
234
241
خطای معیار اندازه گیری
241
244
رویکردهای جدید در سنجش روانی - تربیتی
251
251
روان سنجی سنتی و سنجش جامع و پویا
251
292
کاستیهای آزمونهای سنتی
252
255
منطق دیدگاههای نو در سنجش
255
262
باز شناسی آزمون هوش بینه
266
269
هوش و یادگیری
269
272
ویگوتسکی و منطقۀ مجاور رشد
272
275
تئوری فوئرشتاین در سنجش یادگیری
275
280
سنجش همراه با راهنمایی شاگرد
280
284
سنجش پویا و تدریس تعاملی
284
292
محدودیتهای آزمونهای سنتی از دیدگاه سنجش مبتنی بر برنامۀ درسی
293
297
آزمونهای مبتنی بر برنامه درسی
297
301
سنجش پرونده ای
302
319
سنجش پرونده ای و تدریس مبتنی بر زمینه
310
316
روشهای سنجش مبتنی بر روان شناسی شناختی
317
336
مفهوم هوش در نظریه های روان شناسی شناختی
319
326
روایی آزمونهای هوش
326
329
نظریه شناخت شناسی ژنتیک پیازه
329
332
سنجش مبتنی بر نظریۀ پیازه
332
336
مسائل تدریس و سنجش دانش آموزان فرهنگهای متفاوت
337
364
مسائل دانش آموزان متعلق به فرهنگهای متفاوت
344
348
تدریس و سنجش دانش آموزان متعلق به فرهنگهای متفاوت
348
353
سوگیری در سنجش دانش آموزان فرهنگهای متفاوت
353
356
نتایج پژوهشی دربارۀ سوگیری آزمونهای استاندارد
356
359
راه حلهای کاهش سوگیری در سنجش دانش آموزان فرهنگهای متفاوت
359
361
مدلهای سنجش سوگیری
362
364
دیدگاههای پروفسور گملین در سنجش و تدریس پویا
365
395
مسائل مهم در سنجش و تدریس پویا
366
371
مدلهای کار کردهای ذهنی
371
384
سنجش و تدریس پویا و شمول آن در نشانها و جداسازی
385
390
تدریس استراتژی (مسائل مهم در انتقال دانش)
390
395
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی و روان شناسی : روان سنجی و رویکردهای جدید در سنجش روانی - تربیتی
سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی و روان شناسی : روان سنجی و رویکردهای جدید در سنجش روانی - تربیتی
Powered by
TayaCMS