No image
تاریخ نشر :
» طبقه بندی هدفهای تربیتی(حیطه روانی-حرکتی) راهنمای علمی جهت ت

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 144

پدید آورندگان

نویسنده آنینا ج هارو
مترجم علیرضا کیامنش

نشر و چاپ

ناشر وزارت آموزش و پرورش
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • اهمیت رفتارهای روانی - حرکتی و دلایل و مشکلات طبقه بندی در حیطه روانی - حرکتی1521
  • تاریخچه و نظریه های حرکتی و مدلهای ارائه شده جهت رفتارهای روانی - حرکتی2233
  • طبقه بندی هدفها در حیطه روانی - حرکتی3475
  • سطح اول طبقه بندی هدفها ( حرکات بازتابی یا انعکاسی )4246
  • سطح دوم طبقه بندی هدفها ( حرکات اساسی بنیادی )4648
  • سطح سوم طبقه بندی هدفها ( توانایی ادراکی )4855
  • سطح چهارم طبقه بندی هدفها ( توانی های جسمانی )5658
  • سطح پنجم طبقه بندی هدفها ( حرکات مهارتی )5868
  • سطح ششم طبقه بندی هدفها ( ارتباط غیر کلامی )6871
  • طرح طبقه بندی روانی - حرکتی7175
  • کار برد حیطه روانی - حرکتی هنگام نوشتن هدفهای رفتاری76108
  • فیزیولوژ حرکت109110
  • بررسی مطالعات و تحقیقات انجام شده درباره موضوع روانی - حرکتی110130
  • نظریه های رشد و روانی حرکتی114116
Powered by TayaCMS