مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
تربیتی
علوم تربیتی
تاریخ نشر :
5 تیر 1396, 18:36
» علوم تربیتی
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
نامشخص
شابک
964-530-013-4
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
473
زبان اصلی اثر
فارسی
زبان فعلی اثر
فارسی
نشر و چاپ
ناشر
سمت
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
ضرورت تأسیس فلسفه علم مینوی برای پژوهشهای علوم تربیتی
19
37
آسیب شناسی پژوهشهای علوم تربیتی و روان شناسی
26
31
فلسفه علم مینوی در پژوهشهای علوم تربیتی و روان شناسی
31
37
ضرورت توجه به دیدگاههای فلسفی زیربنای معرفت شناسی
38
50
نگاهی به تأثیر پارادایمهای جدید بر انتخاب روشهای تحقیق
45
50
فرایند جهانی شدن و چالشهای فرهنگی
51
70
چالشهای عمده در قلمرو فرهنگ و ارزشهای جامعه
57
62
اندیشه جهانی شدن فرهنگ و خصوصی سازی دین
62
70
تحول و نوگرایی درتعلیم و تربیت اسلامی
71
86
حرکت و تحول از منظر فرهنگ اسلامی
72
74
زمان شناسی پایه شناخت تحولات تربیتی
74
75
تحول در تعلیم و تربیت از دیدگاه امام علی (ع)
75
79
نگاه شهید مرتضی مطهری و مرحوم محمد تقی فلسفی به کلام امام علی (ع)
77
78
کاربرد واژه ادب در نهج البلاغه
78
79
تبیین و نقد پست مدرنیسم در فلسفه تعلیم و تربیت معاصر
87
87
مبانی فلسفه پست مدرنیسم
89
92
دیدگاههای تربیتی پست مدرنیسم
92
97
نقدی بر فلسفه تربیتی پست مدرنیسم
97
100
اهمیت تربتی سکوت از دیدگاه هستی گرایانه
101
122
معنای لغوی سکوت و سکوت مثبت
102
106
پدیدار شناسی سکوت
106
111
شناخت هستی از طریق سکوت
111
115
امکان گنجاندن سکوت در برنامه های درسی مدارس
115
122
مسائل آموزش و پرورش
123
258
فواید و لزوم شناخت مسائل آموزش و پرورش
125
127
ضرورت شناخت و اصول حاکم بر روش شناسی مسائل آموزش و پرورش
125
139
سرمایه اجتماعی و آموزش و پرورش
141
157
تاریخچه مفهوم سرمایه اجتماعی و تعریف آن
142
146
اجزاء سرمایه اجتماعی
147
155
جنبش مدرسه سازی در آستانه مشروطه خواهی ایرانیان
158
168
تأسیس مدارس در ایران
163
166
شرایط یادگیری در قرن بیست و یکم میلادی
169
178
معنی یادگیری در قرن بیست و یکم
173
175
ماهیت یادگیری
175
176
تعلیم و تربیت در راستای خشونت زدایی
179
193
علل خشونت
181
185
تعلیم و تربیت و خشونت
185
193
گفتگو با رابرت استرنبرگ درباره روان شناسی تربیتی
194
214
تعریف هوش، انگیزش
195
202
حافظه و پردازش اطلاعات
202
203
خلاقیت و شناخت
203
205
مسائل آموزشی
205
214
جایگاه، اهمیت و ضرورت مشاوره و مراکز مشاوره دانشجویی
215
235
چهارچوب نظری تحقیق در مشاوره
215
235
نظریه های مشاوره (روانکاوی، رفتاردرمانی)
218
220
نظریه مشاوره ای مکتب اسلام
220
221
چهارچوب ترکیبی نظری تحقیق
222
224
روش آماری و یافته های استنباطی
224
235
جایگاه راهنمایی و مشاوره شغلی در توسعه کشور
237
243
راهنمایی و مشاوره شغلی
238
239
اشتغال موثر و رضایت بخش
239
240
ارتباط راهنمایی و مشاوره شغلی با توسعه
241
243
مهندسی آمورشی
244
258
فلسفه وجودی مهندسی آموزشی
248
254
مهندسی آموزشی (رویکرد راهبردی)
254
255
تعریف مهندسی آموزشی
255
258
برنامه ریزی درسی و تدریس و مشاوره
259
259
جامعه دانایی محور و نظریه تعلیم و تربیت سؤال محور
261
276
اصول تعلیم و تربیت سؤال محور
268
276
رویکرد تربیتی در ارزشیابی برنامه
277
291
ارزشیابی و معیارهای آن
279
281
تهیه طرح ارزشیابی برنامه
281
282
ویژگیهای ارزشیابی کمّی و کیفی
282
284
رویکردهای ترکیبی در ارزشیابی
287
291
تأثیر رویکرد خود تحولی بر نظامهای آموزشی
292
317
مفهوم و ماهیت خود تحولی
295
296
مبانی نظری خود تحولی در فرآیند آموزش
297
300
ضرورت تحول در برنامه های درسی
300
317
درباره تدریس
318
330
پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت
319
322
تعریف تدریس
322
324
تدریس با کیفیت
324
328
مبانی برنامه تدریس
331
372
دیدگاههای صاحب نظران درباره مبانی برنامه درسی
332
338
بازنگری در دیدگاهها با عنایت به تلفیق آن
339
340
مبانی تاریخی برنامه درسی
340
343
مبانی فلسفی برنامه درسی
343
347
مبانی روان شناختی برنامه درسی
347
354
مبانی جامعه شناختی برنامه درسی
354
358
مبانی فناوری برنامه درسی
358
360
مبانی انسان شناختی برنامه درسی
360
367
مبانی دانشی برنامه ریزی آموزش و پرورش
367
369
مبانی دینی برنامه ریزی آموزش و پرورش
369
372
زبان شناسی تربیتی بعنوان برنامه درسی بین رشته ای دانشگاهی
373
383
زبان و مهارت های شناختی
376
380
مفاهیم و موضوعات قلمرو زبان شناسی تربیتی
380
383
نظریه فراشناخت در فرآیند آموزش و یادگیری ریاضیات
384
397
فراشناخت و مؤلفه های آن
386
387
مهارتهای فراشناختی در ریاضی
388
390
آموزش و مهارتهای فراشناختی و ضرورت آن
390
397
تأملی بر ابعاد شناخته شده و ناشناخته برنامه درسی
398
413
ارزیابی پیشرفت تحصیلی در دوره کارشناسی
414
428
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم
429
441
تأثیر به کارگیری ICT در یادگیری فراگیرندگان
432
433
شرایط استفاده از ICT در آموزش علوم
433
434
ابزارهای ICT در آموزش علوم
434
441
رویکرد تلفیقی در برنامه ریزی درسی
442
473
مبانی فلسفی تلفیق در تعلیم و تربیت
443
450
محورهای تلفیق برنامه های درسی
450
454
رویکرد تلفیقی در تربیت معلم
454
456
فضا و زمان آموزش در رویکرد تلفیقی
457
458
روش برنامه ریزی درسی تلفیقی
458
458
راهنمای تولید برنامه درسی تلفیقی
459
460
نقش فناوریهای اطلاعاتی در تحولات برنامه های درسی
461
473
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- علوم تربیتی
علوم تربیتی
Powered by
TayaCMS