No image
تاریخ نشر :
» علوم تربیتی

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر نامشخص
شابک 964-530-013-4
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 473
زبان اصلی اثر فارسی
زبان فعلی اثر فارسی

نشر و چاپ

ناشر سمت
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • ضرورت تأسیس فلسفه علم مینوی برای پژوهشهای علوم تربیتی1937
  • آسیب شناسی پژوهشهای علوم تربیتی و روان شناسی2631
  • فلسفه علم مینوی در پژوهشهای علوم تربیتی و روان شناسی3137
  • ضرورت توجه به دیدگاههای فلسفی زیربنای معرفت شناسی3850
  • نگاهی به تأثیر پارادایمهای جدید بر انتخاب روشهای تحقیق4550
  • فرایند جهانی شدن و چالشهای فرهنگی5170
  • چالشهای عمده در قلمرو فرهنگ و ارزشهای جامعه5762
  • اندیشه جهانی شدن فرهنگ و خصوصی سازی دین6270
  • تحول و نوگرایی درتعلیم و تربیت اسلامی7186
  • حرکت و تحول از منظر فرهنگ اسلامی7274
  • زمان شناسی پایه شناخت تحولات تربیتی7475
  • تحول در تعلیم و تربیت از دیدگاه امام علی (ع)7579
  • نگاه شهید مرتضی مطهری و مرحوم محمد تقی فلسفی به کلام امام علی (ع)7778
  • کاربرد واژه ادب در نهج البلاغه7879
  • تبیین و نقد پست مدرنیسم در فلسفه تعلیم و تربیت معاصر8787
  • مبانی فلسفه پست مدرنیسم8992
  • دیدگاههای تربیتی پست مدرنیسم9297
  • نقدی بر فلسفه تربیتی پست مدرنیسم97100
  • اهمیت تربتی سکوت از دیدگاه هستی گرایانه101122
  • معنای لغوی سکوت و سکوت مثبت102106
  • پدیدار شناسی سکوت106111
  • شناخت هستی از طریق سکوت111115
  • امکان گنجاندن سکوت در برنامه های درسی مدارس115122
  • مسائل آموزش و پرورش123258
  • فواید و لزوم شناخت مسائل آموزش و پرورش125127
  • ضرورت شناخت و اصول حاکم بر روش شناسی مسائل آموزش و پرورش125139
  • سرمایه اجتماعی و آموزش و پرورش141157
  • تاریخچه مفهوم سرمایه اجتماعی و تعریف آن142146
  • اجزاء سرمایه اجتماعی147155
  • جنبش مدرسه سازی در آستانه مشروطه خواهی ایرانیان158168
  • تأسیس مدارس در ایران163166
  • شرایط یادگیری در قرن بیست و یکم میلادی169178
  • معنی یادگیری در قرن بیست و یکم173175
  • ماهیت یادگیری175176
  • تعلیم و تربیت در راستای خشونت زدایی179193
  • علل خشونت181185
  • تعلیم و تربیت و خشونت185193
  • گفتگو با رابرت استرنبرگ درباره روان شناسی تربیتی194214
  • تعریف هوش، انگیزش195202
  • حافظه و پردازش اطلاعات202203
  • خلاقیت و شناخت203205
  • مسائل آموزشی205214
  • جایگاه، اهمیت و ضرورت مشاوره و مراکز مشاوره دانشجویی215235
  • چهارچوب نظری تحقیق در مشاوره215235
  • نظریه های مشاوره (روانکاوی، رفتاردرمانی)218220
  • نظریه مشاوره ای مکتب اسلام220221
  • چهارچوب ترکیبی نظری تحقیق222224
  • روش آماری و یافته های استنباطی224235
  • جایگاه راهنمایی و مشاوره شغلی در توسعه کشور237243
  • راهنمایی و مشاوره شغلی238239
  • اشتغال موثر و رضایت بخش239240
  • ارتباط راهنمایی و مشاوره شغلی با توسعه241243
  • مهندسی آمورشی244258
  • فلسفه وجودی مهندسی آموزشی248254
  • مهندسی آموزشی (رویکرد راهبردی)254255
  • تعریف مهندسی آموزشی255258
  • برنامه ریزی درسی و تدریس و مشاوره259259
  • جامعه دانایی محور و نظریه تعلیم و تربیت سؤال محور261276
  • اصول تعلیم و تربیت سؤال محور268276
  • رویکرد تربیتی در ارزشیابی برنامه277291
  • ارزشیابی و معیارهای آن279281
  • تهیه طرح ارزشیابی برنامه281282
  • ویژگیهای ارزشیابی کمّی و کیفی282284
  • رویکردهای ترکیبی در ارزشیابی287291
  • تأثیر رویکرد خود تحولی بر نظامهای آموزشی292317
  • مفهوم و ماهیت خود تحولی295296
  • مبانی نظری خود تحولی در فرآیند آموزش297300
  • ضرورت تحول در برنامه های درسی300317
  • درباره تدریس318330
  • پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت319322
  • تعریف تدریس322324
  • تدریس با کیفیت324328
  • مبانی برنامه تدریس331372
  • دیدگاههای صاحب نظران درباره مبانی برنامه درسی332338
  • بازنگری در دیدگاهها با عنایت به تلفیق آن339340
  • مبانی تاریخی برنامه درسی340343
  • مبانی فلسفی برنامه درسی343347
  • مبانی روان شناختی برنامه درسی347354
  • مبانی جامعه شناختی برنامه درسی354358
  • مبانی فناوری برنامه درسی358360
  • مبانی انسان شناختی برنامه درسی360367
  • مبانی دانشی برنامه ریزی آموزش و پرورش367369
  • مبانی دینی برنامه ریزی آموزش و پرورش369372
  • زبان شناسی تربیتی بعنوان برنامه درسی بین رشته ای دانشگاهی373383
  • زبان و مهارت های شناختی376380
  • مفاهیم و موضوعات قلمرو زبان شناسی تربیتی380383
  • نظریه فراشناخت در فرآیند آموزش و یادگیری ریاضیات384397
  • فراشناخت و مؤلفه های آن386387
  • مهارتهای فراشناختی در ریاضی388390
  • آموزش و مهارتهای فراشناختی و ضرورت آن390397
  • تأملی بر ابعاد شناخته شده و ناشناخته برنامه درسی398413
  • ارزیابی پیشرفت تحصیلی در دوره کارشناسی414428
  • نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم429441
  • تأثیر به کارگیری ICT در یادگیری فراگیرندگان432433
  • شرایط استفاده از ICT در آموزش علوم433434
  • ابزارهای ICT در آموزش علوم434441
  • رویکرد تلفیقی در برنامه ریزی درسی442473
  • مبانی فلسفی تلفیق در تعلیم و تربیت443450
  • محورهای تلفیق برنامه های درسی450454
  • رویکرد تلفیقی در تربیت معلم454456
  • فضا و زمان آموزش در رویکرد تلفیقی457458
  • روش برنامه ریزی درسی تلفیقی458458
  • راهنمای تولید برنامه درسی تلفیقی459460
  • نقش فناوریهای اطلاعاتی در تحولات برنامه های درسی461473
Powered by TayaCMS