مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
موقت
ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرآیند عملیاتی
تاریخ نشر :
4 تیر 1396, 17:24
» ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرآیند عملیاتی
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
وزیری
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
370
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
ضرورت و اهمیت ارزیابی
9
10
مفاهیم اساسی در ارزیابی آموزشی
9
54
رویکرد سیستمی در فعالیتهای آموزشی
10
17
مفهوم ارزیابی آموزشی و تحول آن
17
21
تشابه و تفاوت اندازه گیری و ارزیابی آموزشی
21
23
نقش ارزیابی آموزشی
23
28
ارزیابی بعنوان نوعی جست و جوی نظم یافته
28
30
تفاوت پژوهش و ارزیابی آموزشی
30
34
ملاکها، نشانگرها، استانداردها و کاربرد آنها در ارزیابی آموزشی
34
52
نشانگرهای مرتبط با تحقیقات
38
42
استانداردهای اجرای ارزیابی آموزشی
45
49
اصول اساسی ارزیابی آموزشی
49
52
کیفیت ارزیابی در نظام آموزشی
55
85
مفهوم کیفیت
56
58
تعریف کیفیت بر اساس عوامل نظام آموزشی
58
61
سنجش نیازها
61
62
ارزیابی عوامل درونداد در نظام آموزشی
62
67
ارزیابی فرآیند در نظام آموزشی
67
67
ارزیابی بروندادها و پیامدها در نظام آموزشی
68
68
ارزیابی کارآیی و اثر بخشی آموزشی
69
71
شکل و چگونگی ارزیابی در نظام آموزشی
86
132
الگوهای ارزیابی و دسته بندی آنها
88
92
الگوی ارزیابی تحقق هدفها در نظام آموزشی
92
93
الگوی ارزیابی مدیریت گرا در نظام آموزشی
93
96
الگوی ارزیابی هدف - آزاد در نظام آموزشی
96
96
الگوی مبتنی بر نظر خبرگان در نظام آموزشی
97
98
الگوی اعتبار سنجی در نظام آموزشی
98
100
فرآیند ارزیابی درونی در نظام آموزشی
114
120
فرآیند ارزیابی برونی در نظام آموزشی
120
128
انجام ارزیابی برونی در آموزش عالی
125
128
تدوین طرح ارزیابی در نظام آموزشی
133
172
مشخص کردن نقش ارزیابی در نظام آموزشی
138
145
ضرورت انجام طرح ارزیابی در نظام آموزشی
141
142
مخاطبان ارزیابی در نظام آموزشی
142
145
روش گردآوری داده ها در ارزیابی
145
154
انتخاب روش گردآوری داده ها در ارزیابی
146
154
نمونه گیری و حجم نمونه در ارزیابی
154
157
طرح گردآوری، تنظیم، تحلیل و تفسیر داده ها در ارزیابی
157
158
چگونگی تدوین گزارش ارزیابی
158
163
چگونگی اجرای طرح ارزیابی
163
167
ابزار اندازه گیری برای ارزیابی آموزشی
173
223
آزمونهای تک موضوعی
177
178
مجموعه آزمون در پیشرفت تحصیلی
178
179
آزمون هنجار - مار و آزمون ملاک - مدار
179
180
نکاتی پیرامون چگونگی ساختن آزمونهای پیشرفت تحصیلی
180
183
پرسشنامه و مقیاسهای نگرش سنجی
183
188
تعیین نحوه کدگذاری و استخراج داده های حاصل از پرسشنامه
188
189
مقیاس رتبه بندی، مقیاس لیکرت
189
198
مصاحبه، مشاهده
198
207
قابلیت اعتماد و اعتبار ابزار اندازه گیری
208
209
تعیین قابلیت اعتماد آزمونها
209
213
اعتبار ملاکی یک آزمون
213
214
تعیین قابلیت اعتماد و اعتبار پرسشنامه
214
218
سنجش ویژگیهای فرآیندهای نظام آموزشی
218
221
ضرورت ایجاد نظام اطلاعات مدیریت آموزشی
224
226
نظام اطلاعاتی برای ارزیابی آموزشی
224
241
مفاهیم اساسی در نظام اطلاعات مدیریت آموزشی
226
233
پایگاههای داده های لازم برای استقرار نظام اطلاعات مدیریت آموزشی
233
236
پایگاه داده های مربوط به دوره ها و برنامه های درسی
236
237
پایگاه داده های مربوط به سازماندهی و مدیریت
237
238
تحلیل داده ها برای ارزیابی آموزشی
242
261
تحلیل داده های کیفی برای ارزیابی آموزشی
245
246
تحلیل داده های کمی برای ارزیابی آموزشی
246
249
فرا تحلیل داده ها در ارزیابی آموزشی
249
250
فرآیند اجرای فرا تحلیل
250
251
گردآوری داده های مربوط به عوامل مرتبط با حجم اثر
251
253
مرتبط ساختن یافته های حجم اثر با داده های مربوط به عوامل مرتبط
253
258
تفسیر نتایج برای قضاوت و تصمیم گیری آموزشی
262
286
تفسیر داده ها برای قضاوت درباره عوامل نظام آموزشی
264
264
تفسیر داده ها برای قضاوت درباره یادگیرنده
264
266
تفسیر داده ها برای قضاوت درباره مدرس
267
269
تفسیر داده ها برای قضاوت درباره برنامه درسی
269
271
تفسیر داده ها برای قضاوت درباره فرآیند نظام آموزشی
271
272
تفسیر داده ها برای قضاوت درباره برونداد نظام آموزشی
272
274
تفسیر داده ها برای تصمیم گیری درباره عوامل نظام آموزشی
275
278
تفسیر داده ها برای تعیین کیفیت نظام آموزشی
278
279
تفسیر داده ها برای مقایسه کیفیت نظامهای آموزشی
279
282
تدوین گزارش ارزشیابی
287
326
پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی از طریق گزارش ارزشیابی
288
291
چگونگی گزارش کردن اطلاعات ارزشیابی
291
295
نکات قابل توجه در تدوین گزارش ارزشیابی
295
298
استفاده از جدول و نمودار در گزارش ارزشیابی
298
301
استفاده از نمودار در گزارش ارزشیابی
301
310
چهارچوب گزارش ارزشیابی
310
312
عوامل مورد ارزشیابی
313
315
طرح ارزشیابی و شیوه اجرای آن
315
317
یافته های ارزشیابی
317
318
رهنمودهایی برای تدوین پیشنهادهای گزارش ارزشیابی
323
324
استانداردهای اعتبار سنجی در برنامه های تربیت معلم
328
345
فهرست مطالب گزارش ارزشیابی
347
352
پرسشنامه سنجش مطلوبیت طرحهای ارزشیابی آموزشی
353
354
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرآیند عملیاتی
ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرآیند عملیاتی
Powered by
TayaCMS