مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
موقت
تغییر و نوآوری در مدرسه
تاریخ نشر :
4 تیر 1396, 17:24
» تغییر و نوآوری در مدرسه
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
وزیری
شابک
964-451-142-5
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
328
زبان اصلی اثر
فارسی
زبان فعلی اثر
فارسی
پدید آورندگان
نویسنده
محمد پوریان,زهرا بازرگان
نشر و چاپ
سال انتشار
1386
نوبت چاپ
1
ناشر
انجمن اولیا و مربیان جمهوری اسلامی ایران، واحد انتشارات
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
نوآوری در آموزش و پرورش
15
15
پرورش اخلاقی دانش آموزان
17
30
نقش مدرسه در مقابله با مسائل رفتاری و تقویت شخصیت اخلاقی دانش آموزان
19
26
نقش مدیر، معلمان و کارکنان مدرسه در رشد اخلاقی دانش آموزان
27
29
مفهوم زنگ دایره در کلاس درس
32
33
اجرای روش زنگ دایره در کلاس درس
32
46
چگونگی اجرای زنگ دایره در کلاس درس
33
34
فعالیت های رایج در زنگ دایره در کلاس درس
36
39
بحث آزاد و حل مسئله در کلاس درس
39
40
کاربرد زنگ دایره در ایران
43
45
طرح میانجیگری یا مدیریت حل تعارض در مدرسه
47
65
تعریف میانجیگری
49
50
تاریخچۀ میانجیگری و انواع آن
50
53
میانجیگری در مدرسه
54
63
امکان به کارگیری میانجیگری در ایران
63
66
مدیریت زنگ تفریح در مدارس
67
84
پژوهش هایی در زمینۀ زنگ تفریح در مدارس
68
69
نوع بازی های دانش آموزان در زنگ تفریح
69
70
تغییرات انجام شده در سال های اخیر در زمینۀ زنگ تفریح
70
72
نوآوری هایی در زمینۀ بهبود زنگ تفریح
72
82
نقش آموزش عالی در شکوفایی استعدادهای درخشان
73
169
موزش مدرسه محور در مدارس
85
100
کار ورزی در تربیت معلم
86
86
وضعیت کارورزی در مراکز تربیت معلم ایران
86
89
آموزش مدرسه محور
89
92
نقش مدیر مدرسه در ایجاد تغییر و نوآوری
90
91
برنامه ریزی و تنظیم فعالیت های کارورزی توسط مراکز تربیت معلم و مدرسه
91
92
نقش مربیگری معلمان در هدایت دانشجویان
92
94
کاربرد تربیت معلم مدرسه محور در ایران
96
99
رهبر آموزشی، عامل تغییر و نوآوری در مدرسه
101
109
نقش های مدیران در ایران
103
104
خصوصیات ویژه برای رهبری آموزشی در مدارس
104
105
اهداف رهبر آموزشی در جریان تعلیم و تربیت
106
106
عوامل هموار کنندۀ انتقال نقش مدیر به رهبر آموزشی
106
108
روش های نوین مشارکت اولیا در آموزش و پرورش
110
125
موانع همکاری خانه و مدرسه
113
114
نیازها و انتظارات اولیا از مدارس
114
116
برخی از عوامل موفقیت برنامه های همکاری خانه و مدرسه
117
120
برنامه های تغییر رفتار در ارتباط با اولیا و مربیان
120
124
رویکردهای نوین در مدیریت آموزشی
126
146
پارادایم های غالب در آموزش مدیران
127
129
رویکردهای آموزشی مدیران
129
135
رویکردهای نوین در ساختار برنامه های آموزشی مدیران
135
139
تشکیل گروه های مطالعۀ مسائل مدیریت
139
139
آزمایشگاه تجربیات مدیریت در دانشگاه مونترال
140
143
نقش مدرسه در پرورش استعدادهای درخشان
147
174
روش های برخورد کشورهای مختلف با مسئلۀ تیز هوشان
149
151
عوامل خانوادگی مؤثر بر رشد هوش
152
154
راهبردهایی برای پرورش استعدادهای درخشان
154
160
عمیق و گسترده سازی مطالب درس در مدارس
160
164
آموزش و پرورش دختران تیزهوش
164
164
عوامل شخصیتی و محیطی مؤثر بر رشد شناختی
165
169
افت تحصیلی و بررسی برخی از روش های برخورد با آن
175
207
شیوه های مؤثر برخورد با افت تحصیلی در برخی از کشورهای پیشرفتۀ صنعتی
177
179
برخورد با افت تحصیلی در کشورهای آسیا و اقیانوس آرام
179
181
افت تحصیلی در غرب و شیوه های مبارزه با آن
181
186
شیوه های برخورد با پدیدۀ افت تحصیلی در غرب
184
186
روش های اصلاحی و درمانی آموزش و پرورش در رابطه با افت تحصیلی
186
191
مدارس تکلیف شب
191
192
اهداف و خصوصیات مدارس تکلیف شب
192
199
اثرات برخورد منطقه ای با افت تحصیلی
199
201
پیش نهادهایی برای برخورد با افت تحصیلی در ایران
201
204
آموزش متقابل، روشی مؤثر برای برخورد با اُفت تحصیلی
208
222
آموزش متقابل در بلژیک
209
210
آموزش شاگرد معلمان در مدارس
212
214
آثار آموزش متقابل بر شاگردان خردسال
214
217
آثار آموزش متقابل بر شاگرد معلمان
217
219
امکان اجرای آموزش متقابل در ایران
219
220
پژوهش هایی در زمینۀ برخی از مسائل آموزش و پرورش در ایران
223
328
بررسی وضعیت تکلیف شب در مدارس ابتدایی شهر تهران
225
251
میزان و نوع تکالیف دانش آموزان
228
232
شرایط انجام تکالیف توسط دانش آموزان
232
233
برخورد معلمان با تکالیف دانش آموزان
233
234
آثار منفی تکلیف شب
234
236
نظر کلی دانش آموزان، اولیا و معلمان در مورد تکلیف شب
236
240
اهمیت و ضرورت تکلیف شب
240
241
نارسایی هایی در آموزش اولیه و آموزش ضمن خدمت معلمان
242
248
تکلیف شب و جو یادگیری در مدرسه
248
250
بررسی عوامل آسیب زا در مدارس شهر تهران
252
328
آسیب های وارده به مدارس از نظر دانش آموزان و اولیای مدرسه
259
260
تنوع و فراوانی آسیب های وارده به مدارس
259
275
ارتباط آسیب های وارده به مدارس با مناطق جغرافیایی
260
260
ارتباط آسیب های وارده به مدارس با مقاطع تحصیلی
260
261
عوامل مؤثر بر رفتار آسیب زا از نظر دانش آموزان
261
264
عوامل مؤثر بر رفتار آسیب زا
261
266
عوامل مؤثر بر رفتار آسیب زا از نظر اولیای مدرسه
265
266
وضعیت فنی - معماری فضاهای آموزشی از نظر کارشناسان معماری
266
270
پیش نهادهای دانش آموزان و اولیای مدرسه در مورد پیشگیری و کاهش عوامل آسیب رسان به مدرسه
270
275
بررسی وضعیت خشونت کلامی در مدارس راهنمایی شهر تهران
278
305
پیشینه پژوهش خشونت دانش آموزان
279
281
خشونت بزرگسالان نسبت به کودکان و نوجوانان
282
285
مقابله با خشونت در مدرسه
285
286
بررسی رفتار میان فردی معلمان با دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانۀ تهران
306
326
روابط انسانی در مراکز آموزشی
309
309
رابطۀ اثر بخش معلم و شاگرد
309
311
پژوهش هایی در زمینۀ ارتباط معلم و دانش آموزان
311
312
ارزیابی تعامل بین معلم و دانش آموز
312
319
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- تغییر و نوآوری در مدرسه
تغییر و نوآوری در مدرسه
Powered by
TayaCMS