No image
تاریخ نشر :
» دین و برنامه ی درسی

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر رقعی
شابک 964-451-125-5
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 160
زبان اصلی اثر فارسی
زبان فعلی اثر فارسی

پدید آورندگان

نویسنده حسن ملکی
ویراستار محمد پوریان

نشر و چاپ

نوبت چاپ 2
ناشر ان‍ج‍م‍ن‌ اول‍ی‍ا و م‍رب‍ی‍ان‌ ج‍م‍ه‍وری‌ اس‍لام‍ی‌ ای‍ران‌، واح‍د ان‍ت‍ش‍ارات‌
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • مبانی اعتقادی برنامه ریزی درسی1740
  • مفهوم و ماهیت برنامۀ درسی1923
  • خدا محوری، اساسی ترین مبنای طراحی برنامۀ درسی2327
  • خدا محوری در روش های تربیتی و آموزشی2728
  • مبنای رشد همه بعدی در طراحی برنامۀ درسی2832
  • مبنای هماهنگی با هستی در طراحی برنامۀ درسی3233
  • مبنای ارزش مدار بودن در طراحی برنامۀ درسی3435
  • مبنای بسیج همۀ قوا در طراحی برنامۀ درسی3638
  • مبنای واقع بینی در طراحی برنامۀ درسی3839
  • مبنای مسئله محور بودن در طراحی برنامۀ درسی3940
  • دین و تلفیق برنامۀ درسی4176
  • مبانی اجتماعی تلفیق برنامه های درسی5455
  • محورهای تلفیق برنامه های درسی5559
  • سطوح تلفیق برنامه های درسی6062
  • مراحل تلفیق در معارف دینی6268
  • تعیین اهداف تربیت دینی در برنامه ریزی درسی6363
  • تحلیل هدفها در برنامه ریزی درسی6466
  • انتخاب محتوا در برنامه ریزی درسی6669
  • قواعد تلفیق در برنامه ریزی درسی6976
  • مقایسۀ عقل دینی و عقل مدرن و نظریۀ برنامۀ درسی7799
  • اهمیت و ماهیت عقل در اسلام8284
  • پیوند تفکر با روان انسان8486
  • هدف تربیت عقل مدرن8660
  • برنامۀ درسی فطری - معنوی9599
  • برنامۀ درسی و فرهنگ دینی101127
  • عوامل مؤلفه های مؤثر در یادگیری104106
  • منابع برنامه ریزی درسی106111
  • ماهیت برنامۀ درسی معارف اسلامی112115
  • نسبت دین با فرد در برنامه ریزی درسی115121
  • رابطۀ تربیت اسلامی و جامعه121123
  • روی کرد طراحی اهداف تربیت دینی123125
  • معلم برنامۀ درسی دینی125127
  • آسیب شناسی تربیت دینی از منظر برنامه ریزی درسی130148
  • آسیب ها در تربیت دینی136139
  • آسیب ها در طراحی محتوای برنامه ریزی درسی139144
  • آسیب ها در روش تربیت در اسلام144148
  • نقش متخصصان برنامه ریزی درسی در نظام جمهوری اسلامی ایران149160
  • رسالت برنامه ریزان درسی در جمهوری اسلامی ایران157160
Powered by TayaCMS