مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
موقت
روان شناسی یادگیری
تاریخ نشر :
4 تیر 1396, 17:24
» روان شناسی یادگیری
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
وزیری
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
334
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
تاریخچۀ مطالعۀ یادگیری در روان شناسی
1
3
درآمدی بر روان شناسی یادگیری
1
18
ساختار گرایی و کارکرد گرایی
3
4
کارکرد گرایی ویلیام جیمز
4
6
کارکرد گرایی ویلیام جیمز
6
9
روان شناسی گشتالت، یکپارچگی نظریه و عمل
9
12
روشهای تحقیق در روان شناسی یادگیری
12
18
تجربه گرایی در برابر خردگرایی
19
24
یادگیری و فلسفه
19
43
تجربه گرایی، درک کامل یادگیری انسان
21
25
ترکیب نظریه ها در چهارچوبی جامع
25
25
دو فرایند اصلی در یادگیری
25
26
ابعاد سه گانه یادگیری
26
29
انواع یادگیری
29
31
یادگیری از دیدگاه وجود گرایان
31
43
نظریه های رفتاری
44
46
پیوند گرایی ثورندایک
46
47
یادگیری از طریق کوشش و خط
47
50
اصول یادگیری ثورندایک
48
50
پیوند گرایی پس از [1930]
50
58
شرطی شدن کلاسیک
51
57
اصول شرطی شدن کلاسیک
52
55
شرطی شدن واکنشهای هیجانی
57
58
رفتار گرایی واتسون
58
60
اسکینر و رفتار گرایی
61
69
شرطی شدن عامل
62
69
برنامه های تقویت
64
65
شکل دهی رفتار در شرطی شدن عامل
65
67
یادگیری برنامه ای
67
69
انتقادهای وارد بر رفتار گرایی
70
71
نظریه های شناختی - اجتماعی
72
107
پیش فرضهای اساسی نظریه شناختی - اجتماعی
75
107
تفاوت بین یادگیری و عملکرد
78
79
عوامل مؤثر بر یادگیری و عملکرد
80
81
سرمشق گیری و انواع آن
81
82
یادگیری مشاهده ای
82
88
نقش پذیرش در تبیین یادگیری مشاهده ای
85
88
یادگیری مستقیم و جانشینی
89
92
خود - کارآمدی
92
97
خود - کار آمدی و انگیزش درونی
97
98
خود - کار آمدی و انتظارات
98
98
منابع انتظارات خود - کار آمدی
98
103
رشد خود - کار آمدی
104
105
ارتقای باورهای خود - کار آمدی
105
107
الگوی پردازش اطلاعات در یادگیری
108
140
پیش فرضهای الگوی پردازش اطلاعات
109
110
الگوی حافظۀ دوگانه
110
115
نقش توجه در ادراک
116
120
حافظۀ کوتاه مدت و پردازش اطلاعات
120
121
نگهداری اطلاعات در حافظه کوتاه مدت
121
122
فراموشی،محتوای حافظه بلند مدت
122
127
بازیابی اطلاعات از حافظۀ بلند مدت
127
128
الگوی سطوح پردازش
128
131
حافظه و تفاوتهای فردی
131
135
تفاوتهای فردی در حافظۀ کوتاه مدت
132
134
تفاوتهای فردی در حافظۀ بلند مدت
134
135
کاربرد الگوی پردازش اطلاعات در کلاس درس
135
137
آموزش مهارتهای مطالعه و راهبردهای یادگیری
137
138
مهارتهای مطالعه
138
140
فرایند های شناختی یادگیری
141
182
مقایسه دیدگاههای شناختی و رفتاری
142
144
یادگیری اکتشافی
144
151
کاربردهای دیدگاه برونر در یادگیری
147
148
یادگیری معنا دار
148
150
استلزامهای آموزش در نظریۀ آزوبل
150
151
دیدگاههای یادگیری مفهوم
152
153
یادگیری مفهوم
152
155
مفاهیم و طرح واره ها
153
154
راهبردهای آموزش و یادگیری مفاهیم
154
155
یادگیری حل مسئله
155
156
راهبردهای حل مسئله
156
160
موانع حل مسئله و حل مؤثر مسئله
160
163
خلاقیت در حل مسئله
163
166
تفکر انتقادی
166
169
انتقال یادگیری
169
173
انواع انتقال یادگیری
170
170
نظریه های انتقال یادگیری
171
173
فرا شناخت و یادگیری
173
174
متغیرهای تأثیر گذار بر فرا شناخت
174
176
راهبردهای تسهیل کننده پردازش اطلاعات
176
178
فرا شناخت و آموزش آن
178
180
فرا شناخت، تفاوتهای فردی و خود - گردانی
180
182
یادگیری و رشد
183
214
تاریخچۀ مطالعه کودک
184
188
روان شناسی رشد
188
192
نظریه های زیستی، روان تحلیلی، رفتار گرایی
192
194
چشم اندازهای نظری رشد
192
214
نظریه های شناختی، بین فرهنگی، ساختار گرایی
195
197
نظریه چامسکی
197
199
الگوی پردازش اطلاعات
199
205
نظریه های ساختن گرایی
205
207
نظریه پیاژی در رشد شناختی
208
211
پیاژه و یادگیری
211
212
نظریه رشد شناختی برونر در یادگیری
212
214
خود - گردانی در یادگیری
215
247
ابعاد خود - گردانی
217
219
ارتباط خود - گردانی با سایر فرایندهای شناختی
219
221
نظریه های خود - گردانی
221
227
تحلیل انگیزش از خود - گردانی
227
229
راهبردهایی برای اعتلای خود - گردانی
229
230
منابع خود - گردانی در یادگیری
230
232
الگوهای خود - گردانی
232
242
رشد خود - گردانی
242
243
خود - گردانی و پیشرفت
243
244
آموزش راهبردی
244
246
انگیزش و یادگیری
248
282
نظریه انسان گرایان (انگیزش و نیازها)
251
258
نظریۀ پیشرفت
258
260
اندازه گیری لنگیزۀ پیشرفت
260
260
نظریۀ اسناد
261
265
اسنادها و انگیزش فراگیران
265
266
راهکارهایی برای بهبود اسنادهای فراگیران
266
268
نظریه شناختی - اجتماعی
268
269
نظریه هدف و کاربرد آن در یادگیری
271
273
اهمیت انگیزش درونی در یادگیری
273
280
برانگیختن فراگیران به یادگیری
280
282
چشم اندازهای جدید در یادگیری
283
284
ماهیت متمایز تواناییهای انسان
284
285
یادگیری در درون بافت اجتماعی - اقتصادی
285
286
یادگیری و فرد
286
289
نقش تفاوتهای فردی در رویکردهای یادگیری
289
290
نظریه خود - رهبری فکری استرنبرگ
290
293
نظریه صفات شخصیت
293
294
تحقیقات اخیر در زمینۀ رویکردهای یادگیری
294
297
طبیعت در مقابل تربیت
297
299
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- روان شناسی یادگیری
روان شناسی یادگیری
Powered by
TayaCMS