مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
کتابخانه ها
آستانه حضرت معصومه س
آیه الله مرعشی نجفی
جامعه الزهراء( س )
دانشگاه باقرالعلوم ع
در راه حق
دفتر تبلیغات اسلامی
فیضیه
موسسه امام صادق ع
تربیت مدرس قم
تربیت معلم طالقانی قم
ارشاد اسلامی قم
مؤسسه امام صادق ع
پژوهشکده باقرالعلوم ( ع )
معارف اسلامی و حقوق ، کتابخانه امام
ک حقوق ، گ شهید بهشتی
ک حقوق و علوم سیاسی ، گ تهران
ک علوم اجتماعی ، گ تهران
ک ادبیات ، گ تهران
ک علوم اقتصادی و سیاسی ، گ شهی
ک معارف اسلامی و علوم سیاسی ،
ک ادبیات فارسی و علوم انسانی ،
ک علوم اداری و مدیریت بازرگانی
ک ادبیات و علوم اجتماعی ، گ ته
ک علوم اجتماعی و تعاون ، گ تهر
ک ادبیات و علوم انسانی ، گ تهر
مؤسسه تحقیقات و مطالعات اجتماع
دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه
دانشکده علوم اقتصادی ـ دانشگاه
دانشگاه مفید
پژوهشکده حوزه و دانشگاه
بنیاد معارف اسلامی
آیة الله گلپایگانی ( ره )
مسجداعظم
مرکزبررسی سپاة پاسداران انقلاب
موسسة در راة حق
گنجینة قرآن
کتابخانة سازمان تبلیغات اسلامی
دانشکده الهیات تهران
مدرسة امام محمدباقر ( ع )
موسسة آل البیت ( ع )
بنیاد بعثت
الحجة ( عج )
اعلام الاسلامی
موسسه المعارف الاسلامی
الامام المهدی ( عج )
شهیدین
بنیاد شهید تهران
مدرسة رسول اکرم ( ص )
سیدمرتضی تهران
موسسة معارف اسلامی امام رضا (
دانشگاة آزاداسلامی - قم
مسجد جامع گوهرشاد
ملی ایران
مدرسة حجتیة
عربی
موسسة البعثة
مدرسة حقانی
بنیاد فرهنگی امام مهدی ( عج )
مدرسة الامام الصادق ( ع )
بنیاد معارف اسلامی بعثت
مدرسة جعفریة
آل البیت ( ع )
موسسة المعارف 2
دانشگاة تهران
سازمان تبلیغات اسلامی ویژة قم
ت: موسسة معارف اسلامی امام رض
شخصی
امام رضا( ع )
موسسة الامام الرضا ( ع )
مکتب الاعلام الاسلامی
مسجد طفلان مسلم
بنیاد امام رضا ( ع )
معهد
خاصة
مدرسه علمیه دارالشفاء قم
حضرت معصومة ع
دارالصادق ة
کتابخانة ملی ایران
علم الهدی
نجمی
سازمان تبلیغات تهران
زهرائیة
طفلان مسلم
امام المهدی
شخصی- بنیادمعارف امام رضا ( ع
حقانی
مکتبة العامة لایة الله گلپایگا
موسسة المعارف الاسلامیة للامام
دارالقران الکریم
بنیاد معارف اسلامی امام رضا (
معارف اسلامی ( مهری )
سازمان تبلیغات
موسسة المعارف الاسلامیة
سمینارها
کتاب ها
اهل بیت علیهم السلام
قرآن
تربیتی
سیاسی
اخلاق
عرفان
حقوق
شرح حال
فقه واصول
تاریخ اسلام
حدیث
فرق وادیان
کلام
ادبیات
مرجع (دائرة المعارف)
تاریخ
مجموعه آثار
موقت
منو
خانه
کتابخانه ها
سمینارها
کتاب ها
تماس با ما
خانه
موضوعات
کتاب ها
موقت
نوجوان در خانواده درمانی: روش های اصلاح چرخه معیوب تعارض - کنترل
تاریخ نشر :
4 تیر 1396, 17:24
» نوجوان در خانواده درمانی: روش های اصلاح چرخه معیوب تعارض - کنترل
کتاب
نوع اثر
کتاب
قطع اثر
وزیری
تعداد جلد
1
تعداد صفحات
383
زبان اصلی اثر
انگلیسی
زبان فعلی اثر
فارسی
پدید آورندگان
نویسنده
ژوزف میکوچی
مترجم
فریده همتی
نشر و چاپ
سال انتشار
1384
نوبت چاپ
1
ناشر
رشد
» توضیحات اثر :
عنوان ريزموضوع
از صفحه
تا صفحه
مقدمه درباره نوجوانان و روان درمانی
23
38
فرایند درمان (اصول و لغزش ها)
39
78
رشد بازداری شده
44
46
اهداف درمان
47
49
تاریخچه مشکل
49
50
مذاکره های اتاق درمان
50
52
قرارداد و تعیین اهداف
52
58
آشکار کردن تضادهای پنهان
58
59
جلسه خصوصی با هر یک از اعضای خانواده
65
66
مسائل مربوط به رازداری
66
69
جلسه های فردی در اواخر دوره درمان
69
70
رشد نوجوان
79
124
مروری بر مسائل رشدی نوجوانی
81
84
آغاز نوجوانی
84
95
اواسط نوجوانی
95
112
تثبیت هویت در نوجوان
112
114
اواخر نوجوانی
112
124
نقش والدین در شکل گیری هویت نوجوان
115
117
تجربه کردن روابط صمیمانه در نوجوان
118
121
ترک خانه توسط نوجوان
121
123
اختلالات خوردن
125
170
دیدگاه های روان پریشی در اختلالات خوردن
127
128
دیدگاه های مختلف در مورد اختلاف خوردن
127
132
دیدگاه های فرهنگی اجتماعی در اختلالات خوردن
128
129
دیدگاه های مرتبط با نظام های خانوادگی در اختلالات خوردن
129
132
رویکردهای داستانی در اختلالات خوردن
132
132
اصول درمان در اختلالات خوردن
132
137
بازبینی فرایند درمان و مراحل درمان در اختلالات خوردن
137
139
مذاکره در مورد قراردادن درمان در اختلالات خوردن
139
143
تشویق نمودن والدین به همکاری در درمان در اختلالات خوردن
143
145
چاره جویی برای تضادهای حل نشده
145
151
عود و کنترل بی اشتهایی در نوجوان
152
156
پشتیبانی از رشد فردی در نوجوان
156
161
پشتیبانی از تغییر و تحول در نوجوان
161
166
آسیب شناسی روانی شدید والدین
166
170
افسردگی و خودکشی در نوجوانان
171
171
نقش جنسیت در افسردگی نوجوان
173
204
پویایی های خانواده و افسردگی نوجوان
178
181
مرحله اول (مراقبت از سلامت و امنیت نوجوان)
181
182
درمان افسردگی نوجوان
181
186
مرحله دوم (بازکردن باب گفتگو با نوجوان)
182
185
فراهم کردن پشتیبانی های لازم از نوجوان
185
186
دام و دشواری ها در رابطه با افسردگی و خودکشی نوجوان
186
204
واکنش های ضعیف والدین در برابر گرایش به خودکشی
187
187
اظهار خشم از طرف والدین
188
188
امتناع نوجوان از صحبت کردن
189
190
دست کم گرفتن مشکل از طرف نوجوان
190
191
خشونت، بزهکاری و سایر رفتارهای مسئله ساز در نوجوان
205
244
شایع بودن رفتار مسئله ساز در دوره نوجوانی
208
209
مسائل جنسیتی در رفتارهای مسئله ساز نوجوانان
210
210
نقش گروه همسال در رفتارهای مسئله ساز نوجوان
211
213
اهمیت روابط در بروز رفتارهای مسئله ساز در نوجوان
213
214
ارزیابی شدت رفتار مسئله ساز در نوجوان
215
216
اقداماتی در مورد رفتارهای مسئله ساز کما بیش شدید
218
219
از کنترل تا روابط متقابل (نوجوان)
220
223
حفظ همبستگی با نوجوان
223
224
جلب مشارکت نوجوانی که تمایلی به درمان ندارد
225
226
اقداماتی در مورد رفتارهای مسئله ساز شدید (نوجوان)
225
236
گام اول (احیایی نظم و انضباط نوجوان)
229
233
جلسه با والدین نوجوان در رابطه با درمان
229
236
گام دوم (برگرداندن تأکید به سمت تربیت و پرورش)
233
236
تقویت حلقه های ارتباط با جامعه (نوجوان)
236
237
کوتاهی در سنجش عملکردهای شناختی نوجوان
237
238
لغزش ها، هشدارها و سایر ملاحظات در رابطه با نوجوان
237
243
نادیده گرفتن اختلال های روان پزشکی شدید
238
239
انتظارات بیش از حد بالا از والدین توسط نوجوان
241
242
انتظارات بیش از حد پایین از والدین توسط نوجوان
242
243
روان پریشی (نوجوان)
245
272
دیدگاه پویایی خانواده
247
248
دیدگاه های نظری در رابطه با روان پریشی (نوجوان)
247
250
دیدگاه زیست شناسی (نوجوان)
248
249
رویکردهای جامع در روان پریشی
249
250
درمان نوجوانان روان پریشی (چالش های درمانگر)
250
260
قرارداد درمان، بستری کردن در بیمارستان
260
261
پیشرفت ضعیف و سایر مشکلات مربوط به مدرسه در نوجوان
273
307
عوامل موثر در پیشرفت ضعیف نوجوانان
275
289
نارسایی یادگیری، اختلال نقص توجه
276
278
عوامل انگیزشی، محیط مدرسه، روابط با همسالان
278
280
مشکلات ارتباطی بین نوجوان و خانواده
280
281
مشکلات مرتبط با نوجوان، خانواده و مدرسه
281
289
عدم صلاحیت مدرسه از دیدگاه والدین
282
283
عدم صلاحیت والدین از دیدگاه مدرسه
283
285
عدم صلاحیت دانش آموز،از دیدگاه والدین مدرسه
285
289
آماده سازی نوجوان، والدین
290
293
راهبردهای مداخله
290
303
دام های آماده سازی
293
294
میانجی گری (ارتباط بین درمانگر و مدرسه)
294
297
دام های میانجی گری
297
297
مداخله مستقیم و امتیازات آن
298
298
دام های مداخله مستقیم
298
303
دام ها و دشواری ها در درمان مشکلات مربوط به مدرسه
303
307
مشکلات ترک خانه
309
322
حفظ تعادل حیاتی، ناهماهنگی سلسه مراتبی (ترک خانه)
312
312
دیدگاه های مختلف درباره ترک خانه
312
316
قطع رابطه شتاب زده، داستان های بازدارنده (ترک خانه)
313
314
مراتب از والدین، پیام های متناقض والدین (ترک خانه)
315
316
نحوه سنجش و مداخله
316
322
خانواده هایی دارای مشکلات متعدد
323
347
نقش نهادهای اجتماعی در زندگی خانواده هایی با مشکلات متعدد
327
329
تقویت مرزهای خانواده
331
331
پاسخ به بحران ها و حفظ تمایز خانواده
333
334
تعیین و اولویت بندی اهداف (خانواده)
334
337
تعیین ساختار درمان (خانواده)
338
339
تضاد ارزش ها، محدودیت های الگوی سامانه ای
340
342
ارزش ها، کنترل و قدرت (خانواده)
340
346
اول
دوم
سوم
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
به نام خدابه نام خدابه نام خدابه نام خدا
- نوجوان در خانواده درمانی: روش های اصلاح چرخه معیوب تعارض - کنترل
نوجوان در خانواده درمانی: روش های اصلاح چرخه معیوب تعارض - کنترل
Powered by
TayaCMS