No image
تاریخ نشر :
» د ین و برنامه درسی

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر رقعی
شابک 5-125-451-964
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 160

پدید آورندگان

نویسنده حسن ملکی
ویراستار محمد پوریان

نشر و چاپ

سال انتشار 1382
ناشر ان‍ج‍م‍ن‌ اول‍ی‍ا و م‍رب‍ی‍ان‌ ج‍م‍ه‍وری‌ اس‍لام‍ی‌ ای‍ران‌، واح‍د ان‍ت‍ش‍ارات‌
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • مفهوم برنامه درسی و طرح یاد گیری علوم و ارتباط آن با د ین1923
  • طراحی برنامه درسی و تاً لیف کتب درسی بر مبنای خدامحوری2328
  • توجه به رشد همه جانبهً مخاطب در برنامه و تاً لیف کتب درسی2832
  • توجه به هماهنگی انسان با نظام هستی در برنامه و کتب درسی3233
  • توجه به ارزش های د ینی و اجتماعی در تاً لیف کتاب درسی3435
  • توجه به بسیج همه استعدادهای انسان و نیاز آفرینی او در تاً لیف کتاب درسی3638
  • توجه به واقعیت ها و مواجهه با مسائل جامعه در برنامه درسی3840
  • لزوم توجه به ابعاد مختلف انسان در برنامه های درسی د ینی4346
  • توجه به طبیعت و هستی نظام واحد در برنامه درسی د ینی4649
  • توجه نظام واحد در شناخت - گرایش و عمل انسان در برنامه درسی4954
  • مبانی و محورهای تلفیق د ین و برنامهً کتب درسی5460
  • سطوح و مراحل تلفیق برنامه درسی با معارف د ینی6169
  • قواعد تلفیق برنامه ها و کتب درسی مدارس با د ین و قرآن6976
  • اهمیت و ماهیت عقل و تفکر در اسلام و تفاوت آن با عقل مدرن8290
  • نقدی بر دید گاههای دانشمندان دربارهً برنامه درسی9094
  • ویژگی های برنامه درسی فطری و عناصر برنامه درسی معنوی9599
  • مفهوم یاد گیری و عوامل موثر در آن103106
  • منابع یاد گیری در برنامه درسی ( جامعه - فرد - دانش )106111
  • تفاوت آموزش معارف د ینی با آموزش علوم د یگر112115
  • بررسی نسبت بین فرد و د ین و نقد نظرات مربوطه115121
  • رابطه بین تربیت اسلامی و جامعه و اهداف تربیت د ینی در مدارس121125
  • ویژگی های معلم برنامه درسی د ینی125127
  • آسیب شناسی برنامه ریزی درسی ( نیازها - هد ف - محتوا )131140
  • آسیب شناسی برنامه ریزی و کتب درسی د ینی ( سودمندی - روش - اعتبار علملی )141144
  • آسیب شناسی در روش تربیت د ینی144148
  • وظایف متخصصان برنامه ریزی درسی دینی151157
  • وظایف برنامه ریزان متون درسی د ینی در جمهوری اسلامی ایران157160
Powered by TayaCMS