No image
تاریخ نشر :
» مقدمه ای بر روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنائی

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
شابک 4 - 4077 - 03 - 964
تعداد جلد 1

پدید آورندگان

نویسنده غلامعلی افروز

نشر و چاپ

سال انتشار 1377
ناشر دانشگاه تهران
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • تعریف ، ضرورت و هدفهای آموزش و پرورش کودکان استثنایی1130
  • تعریف و طبقه بندی کودکان عقب مانده ذهنی3148
  • نکاتی درباره آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر4954
  • کودکان و دانش آموزان نابینا و نیمه بینا (تعریف ، علل و آموزش نابینا )5568
  • دانش آموزان ناشنوا و نیمه شنوا (تعریف و علل و آموزش ناشنوایان )6980
  • اختلالات گویایی (لکنت زبان و درمان آن )8194
  • کودکان ناسازگار (رفتار غیرعادی و عقب ماندگی ذهنی ، ویژگی رفتار شرطی و تغییر رف95116
  • کودکان تیزهوش (تعریف ، آموزش و ویژگیهای کودکان تیزهوش و خلاق )117164
  • معلولیت های جسمی - حرکتی (سن ، شرایط ذهنی و خانوادگی و اجتماعی معلول )147150
  • معلولیت های جسمی - حرکتی (انواع فلج های مغزی و آموزش کودکان معلول )150154
  • اختلالات خاص یادگیری در کودکان (تشخیص و شناسایی و برنامه آموزشی )155176
  • اختلالات خاص یادگیری در کودکان (کم توجهی و عدم تمرکز ذهنی )177186
  • وظایف و مسئولیت ها در رابطه با کودکان استثنایی187195
  • فهرستی از مراکز و مدارس استثنایی کودکان در ایران197252
Powered by TayaCMS