No image
تاریخ نشر :
» مهارتهای آموزشی و پرورشی

کتاب

نوع اثر کتاب
قطع اثر وزیری
تعداد جلد 1
تعداد صفحات 432

پدید آورندگان

نویسنده حسن شبانی

نشر و چاپ

ناشر سازمان سمت
» توضیحات اثر :
  • عنوان ريزموضوعاز صفحهتا صفحه
  • نظریه های یادگیری939
  • تعریف یادگیری و تحلیل مفاهیم آن1014
  • فرق عملکرد و یادگیری1416
  • عوامل موثر در یادگیری1624
  • نظریه کوشش و خط و یادگیری2834
  • نظریه برونر3437
  • الگوهای یادگیری4093
  • یادگیری و شرطی شدن کلاسیک4145
  • یادگیری از راه مجاورت4651
  • یادگیری از راه شرطی شدن فعال5160
  • یادگیری از راه مشاهده6065
  • یادگیری از راه شناخت6571
  • فرایند یادگیری انسان7177
  • یادگیری و تعریف تفکر7376
  • تفکر و فرایند تدریس یادگیری7784
  • مدرسه و معلم و پرورش یادگیری8490
  • یادگیری و ارتباط و تدریس93115
  • یادگیری و تعریف ارتباط9598
  • یادگیری و هدف و روش ارتباط98101
  • و مواضع ارتباط109114
  • نظریه های تدریس119155
  • تعریف تدریس ، تدریس هماهنگ120126
  • فرق تدریس و یادگیری133136
  • عوامل موثر در تدریس136145
  • ویژگی شخصیتی و علمی معلم و تدریس137141
  • اثر شخصیت در رفتار معلم بر فرایند تدریس141143
  • ویژگی شاگردان و اثرش بر فرایند تدریس145147
  • اثر برنامه و نظام آموزشی بر تدریس147150
  • مهارت های آموزشی قبل از تدریس156249
  • تعریف هدف در آموزش157161
  • شناخت و تدریس هدف های آموزشی157188
  • هدف های آموزشی در تدریس و یادگیری161163
  • منابع تعیی هدف های آموزشی163168
  • سطوح یادگیری در حیطه شناختی171182
  • سطوح یادگیری در حیطه عاطفی178182
  • سطوح یادگیری در حیطه روانی حرکتی182186
  • تحلیل آموزشی189209
  • هدف های کل ی و جزئی و رفتاری آموزشی192196
  • نقش هدف های رفتاری در تدریس196198
  • مراحل تحلیل آموزشی198207
  • تبدیل هدف جزئی آموزشی به رفتاری199201
  • محتوا و روش و وسیله آموزشی208231
  • مراحل و روش تحلیل محتوا در آموزش212215
  • تحلیل و انتخاب روش و وسیله آموزشی218226
  • انواع وسایل آموزشی221222
  • وسایل آموزشی و یادگیری و آموزشی222225
  • معیار اننخاب وسایل آموزشی226228
  • نظام ارزشیابی و کاربرد طراحی آموزشی232248
  • الگوی طراحی و کاربردش در آموزش237246
  • روش ها و الگوهای تدریس249385
  • فعالیت های آموزشی ضمن تدریس249385
  • عوامل موثر در تدریس254255
  • الگوی تدریس مکانیستک و ارگانیستیک255257
  • الگوی عمومی تدریس257261
  • الگوی بیش سازمان دهنده تدریس261271
  • الگوی حل مساله و ویژگی آن در تدریس271280
  • روش های تدریس سنتی و متداول282342
  • روش حفظ و تکرار در تدریس284286
  • روش سخنرانی در تدریس286308
  • روش پرسش و پاسخ در تدریس309311
  • روش نمایشی در تدریس311313
  • روش ایفای نقش (نمایشنامه )313316
  • روش گردش علمی در تدریس316320
  • روش مباحثه بحث گروهی در تدریس320335
  • روش آزمایشگاهی در تدریس335338
  • روش های تدریس جدید343385
  • هدف و روش های آموزشی انفرادی344360
  • طرح کلر و آموزشی انفرادی348351
  • تدریس خصوصی353355
  • آموزش برنامه ای و کامپیوتر355359
  • آموزش انفرادی و نقش معلم359361
  • روش آموزش انفرادی361364
  • روش آموزشی انفرادی361364
  • روش مساله ای در تدریس365368
  • روش واحدها در تدریس368382
  • روش واحد موضوع در تدریس372375
  • روش واحد تجربی در تدریس375377
  • روش واحد پروژه ای در تدریس377380
  • ارزشیابی در تدریس385424
  • مهارت های آموزشی بعد از تدریس385424
  • امتحان و اندازه گیری و آزمون در تدریس388390
  • هدف انواع ارزشیابی در تدریس392405
  • ارزشیابی تشخیص و تکوینی در تدریس397400
  • ارزشیابی پایانی و تفسیر نتایج تدریس401403
  • روش های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی406416
  • ارزشیابی تحصیلی از راه مشاهده408411
  • ارزشیابی تحصیلی از راه انجام کار411412
  • ارزشیابی تحصیلی از راه آزمون شفاهی412414
  • ارزشیابی تحصیلی از راه آزمون کتبی414417
  • انواع سوال در آزمون علم ساخته419424
  • آزمون عینی و تشریحی423424
Powered by TayaCMS